"Jeg stiller spørgsmål, og I svarer, endda ret hurtigt – what's not to like?"
Sådan lyder en af kommentarerne i en spørgeskemaundersøgelse, der i september-oktober målte tilfredsheden med DBC’s kundeservice.
Det overordnede resultat er meget positivt:
- 98 % oplever DBC's kundeservice som "god" eller "meget god"
- 98 % angiver, at de svar, de får, er relevante og forståelige
- 99 % synes, at de altid eller for det meste får svar inden for en acceptabel tid
- 94 % finder, at åbningstiden (8.30-16.00) passer til deres behov.
Undersøgelsen viser dog også, at vi kan blive hurtigere til at informere om fejl og nedbrud. Det er vi i fuld gang med at gøre noget ved.
På kundeservice.dbc.dk kan du finde aktuel information i tilfælde af fejl og nedbrud. Her kan du bl.a. også se, når et problem er løst, og følge med i svartider for centrale webservices.
Undersøgelsen af DBC’s kundeservice blev besvaret af 79 professionelle brugere af DBC’s produkter og services.