Videre til indhold | Videre til menunavigation

Navigation

Søg
Du er her: Forside » Nyheder » Tilfredshed med DBC’s kundeservice
Personal tools

Tilfredshed med DBC’s kundeservice

Det overordnede resultat af en spørgeskemaundersøgelse fra september-oktober er meget positivt.

Tilfredshed med DBC's kundeservice

 

"Jeg stiller spørgsmål, og I svarer, endda ret hurtigt – what's not to like?"

Sådan lyder en af kommentarerne i en spørgeskemaundersøgelse, der i september-oktober målte tilfredsheden med DBC’s kundeservice.

Det overordnede resultat er meget positivt:

  • 98 % oplever DBC's kundeservice som "god" eller "meget god"
  • 98 % angiver, at de svar, de får, er relevante og forståelige
  • 99 % synes, at de altid eller for det meste får svar inden for en acceptabel tid
  • 94 % finder, at åbningstiden (8.30-16.00) passer til deres behov.

Undersøgelsen viser dog også, at vi kan blive hurtigere til at informere om fejl og nedbrud. Det er vi i fuld gang med at gøre noget ved.

kundeservice.dbc.dk kan du finde aktuel information i tilfælde af fejl og nedbrud. Her kan du bl.a. også se, når et problem er løst, og følge med i svartider for centrale webservices.

Undersøgelsen af DBC’s kundeservice blev besvaret af 79 professionelle brugere af DBC’s produkter og services.

Se mere på profblog.

Cookies om besøgsstatistik

DBC bruger open source-softwaren Matomo til at analysere brugen af www.dbc.dk, så vi kan forbedre sitet. Vi hoster selv løsningen og deler dermed ikke data med tredjepart.

Vi opsamler data om ip-adresse, browser, operativsystem, land, hvilket link, du eventuelt bruger for at komme til sitet, hvornår du besøger sitet, hvilke sider, du besøger, og i hvor lang tid, samt hvad du klikker på og eventuelt downloader. Data anonymiseres, før de gemmes.

Du kan til enhver tid trække dit tilsagn tilbage.